Wyprzedaż
M - Legginsy z pasem prostym białe
M - Legginsy z pasem prostym białe
199,00 zł 159,00 zł
70 D - Biustonosz Bloss Soft jasny beż
70 D - Biustonosz Bloss Soft jasny beż
139,00 zł 79,00 zł
M - T-shirt v-neck  oversize grafitowy
M - T-shirt v-neck oversize grafitowy
139,00 zł 89,00 zł
M - Sukienka do karmienia Adele czarna
M - Sukienka do karmienia Adele czarna
229,00 zł 149,00 zł
M - Bluza Oh, Boy! beżowa
M - Bluza Oh, Boy! beżowa
199,00 zł 99,00 zł
L/XL - Oh, BOY! T-shirt
L/XL - Oh, BOY! T-shirt
119,00 zł 79,00 zł
L/XL - Szorty under belly
L/XL - Szorty under belly
130,00 zł 79,00 zł
Santina white
Santina white
229,00 zł 189,00 zł
S - Szorty SO! basic granat
S - Szorty SO! basic granat
139,00 zł 79,00 zł
S - Lniana spódnica midi piaskowy róż
S - Lniana spódnica midi piaskowy róż
189,00 zł 99,00 zł
M Spódnica z wiązaniem Balance denim blue
M Spódnica z wiązaniem Balance denim blue
239,00 zł 149,00 zł

Zwrot i wymiana

Drogi kliencie, przysługuje Ci prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. Po 14 dniach nie będzie już możliwości wymiany ani zwrotu towaru.

Aby spełnić warunki zwrotu lub wymiany, zakupiony produkt nie może nosić znamion użytkowania, musi być w stanie nienaruszonym i w oryginalnym opakowaniu wraz z załączonym dowodem zakupu.

UWAGA: artykuły higieniczne, w tym kosmetyki, po ich rozpakowaniu nie podlegają zwrotom ani wymianie!


Procedura
zwrotu, wymiany lub reklamacji

1. Aby dokonać zwrotu/wymiany lub reklamacji zakupionych towarów prosimy o wysłanie e-maila na adres: biuro@belly.com.pl

Zgłoszenie powinno zawierać:

Imię i Nazwisko
Numer zamówienia
Nazwa produktu zwracanego/wymienianego/reklamowanego

Następnie prosimy o wypełnienie formularza i dołączenie do przesyłki. Po zatwierdzeniu zwrotu otrzymasz powiadomienie e-mail i niezwłocznie zwrot środków na konto (rozpatrzenie zwrotu odbędzie się maksymalnie w przeciągu 14 dni).

Adres, na który należy odesłać produkty:

Belly Tristan Borecki
ul. Katowicka 1a/7
45-061 Opole
tel: 725301522

formularz zwrotu (plik pdf do pobrania)

2. Wymiana towaru
to nic innego, jak zwrócenie produktów zgodnie z procedurą zwrotu i złożeniu nowego zamówienia w sklepie online, na kwotę równą, bądź wyższą wymienianemu towarowi.

W tym przypadku prosimy o odesłanie wymienianego towaru wraz z formularzem zwrotu, aby klient jak najszybciej otrzymał przelew środków na konto.

3. W sprawie reklamacji produktu prosimy o kontakt mailowy na adres: biuro@belly.com.pl
Prosimy również o krótki opis wady i załączenie zdjęć obrazujących defekt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl