Promocje
Bambusowe spodenki Maya black
Bambusowe spodenki Maya black
129,00 zł 99,00 zł
Sukienka Vivienne
Sukienka Vivienne
389,00 zł 329,00 zł
Magnetyczny t-shirt do karmienia gray
Magnetyczny t-shirt do karmienia gray
139,00 zł 109,00 zł
Joggersy Nell beige
Joggersy Nell beige
169,00 zł 139,00 zł
Joggersy Nell black
Joggersy Nell black
169,00 zł 139,00 zł
Joggersy Nell rose
Joggersy Nell rose
169,00 zł 139,00 zł
Sukienka do karmienia Lilly beige
Sukienka do karmienia Lilly beige
359,00 zł 299,00 zł
Koszula do porodu Emi - midnight
Koszula do porodu Emi - midnight
239,00 zł 219,00 zł
Magnetyczny t-shirt do karmienia Girl Mama black
Magnetyczny t-shirt do karmienia Girl Mama black
169,00 zł 109,00 zł
Dalia short - bambusowa koszula nocna - white
Dalia short - bambusowa koszula nocna - white
219,00 zł 199,00 zł
Bambusowe spodenki Maya beige
Bambusowe spodenki Maya beige
129,00 zł 99,00 zł
Zwrot i wymiana

Drogi kliencie, przysługuje Ci prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. Po 14 dniach nie będzie już możliwości wymiany ani zwrotu towaru.

Aby spełnić warunki zwrotu lub wymiany, zakupiony produkt nie może nosić znamion użytkowania, musi być w stanie nienaruszonym i w oryginalnym opakowaniu wraz z załączonym dowodem zakupu.

UWAGA: artykuły higieniczne, w tym kosmetyki, po ich rozpakowaniu nie podlegają zwrotom ani wymianie!


Procedura
zwrotu, wymiany lub reklamacji

1. Aby dokonać zwrotu/wymiany lub reklamacji zakupionych towarów prosimy o wysłanie e-maila na adres: biuro@belly.com.pl

Zgłoszenie powinno zawierać:

Imię i Nazwisko
Numer zamówienia
Nazwa produktu zwracanego/wymienianego/reklamowanego

Następnie prosimy o wypełnienie formularza i dołączenie do przesyłki. Po zatwierdzeniu zwrotu otrzymasz powiadomienie e-mail i niezwłocznie zwrot środków na konto (rozpatrzenie zwrotu odbędzie się maksymalnie w przeciągu 7 dni).

Adres, na który należy odesłać produkty:

Belly Tristan Borecki
ul. Katowicka 1a/7
45-061 Opole
tel: 725301522

formularz zwrotu (plik pdf do pobrania)

2. Wymiana towaru
to nic innego, jak zwrócenie produktów zgodnie z procedurą zwrotu i złożeniu nowego zamówienia w sklepie online, na kwotę równą, bądź wyższą wymienianemu towarowi.

W tym przypadku prosimy o odesłanie wymienianego towaru wraz z formularzem zwrotu, aby klient jak najszybciej otrzymał przelew środków na konto.

3. W sprawie reklamacji produktu prosimy o kontakt mailowy na adres: biuro@belly.com.pl
Prosimy również o krótki opis wady i załączenie zdjęć obrazujących defekt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl