Urlop 11-20.06.2021, wszystkie zamówienia zostaną wysłane 21.06.2021. Do tego czasu cały asortyment w promocyjnej cenie!

Szukaj

Zwrot i wymiana

Drogi kliencie, przysługuje Ci prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. Po 14 dniach nie będzie już możliwości wymiany ani zwrotu towaru.

Aby spełnić warunki zwrotu lub wymiany, zakupiony produkt nie może nosić znamion użytkowania, musi być w stanie nienaruszonym i w oryginalnym opakowaniu wraz z załączonym dowodem zakupu.

UWAGA: artykuły higieniczne, w tym kosmetyki, po ich rozpakowaniu nie podlegają zwrotom ani wymianie!


Procedura
zwrotu, wymiany lub reklamacji

1. Aby dokonać zwrotu/wymiany lub reklamacji zakupionych towarów prosimy o wysłanie e-maila na adres: biuro@belly.com.pl

Zgłoszenie powinno zawierać:

Imię i Nazwisko
Numer zamówienia
Nazwa produktu zwracanego/wymienianego/reklamowanego

Następnie prosimy o wypełnienie formularza i dołączenie do przesyłki. Po zatwierdzeniu zwrotu otrzymasz powiadomienie e-mail i niezwłocznie zwrot środków na konto (rozpatrzenie zwrotu odbędzie się maksymalnie w przeciągu 7 dni).

Adres, na który należy odesłać produkty:

Belly Tristan Borecki
ul. Katowicka 1a/7
45-061 Opole
tel: 725301522

formularz zwrotu (plik pdf do pobrania)

2. Wymiana towaru
to nic innego, jak zwrócenie produktów zgodnie z procedurą zwrotu i złożeniu nowego zamówienia w sklepie online, na kwotę równą, bądź wyższą wymienianemu towarowi.

W tym przypadku prosimy o odesłanie wymienianego towaru wraz z formularzem zwrotu, aby klient jak najszybciej otrzymał przelew środków na konto.

3. W sprawie reklamacji produktu prosimy o kontakt mailowy na adres: biuro@belly.com.pl
Prosimy również o krótki opis wady i załączenie zdjęć obrazujących defekt.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów